FORTELL OSS GJERNE, ENTEN DU HAR HATT EN GOD OPPLEVELSE MED OSS, ELLER AT VI IKKE HAR KLART Å LEVE OPP TIL DINE FORVENTNINGER, OG DERMED HAR SKUFFET DEG.
Vi har en målsetning om at alle våre sjåfører og medarbeidere skal være serviceinnstilte, kundefokuserte og levere en tjeneste som har en god og gjennomført kvalitet.
Synes du at vi ikke lykkes med din opplevelse av service og kvalitet, så setter vi pris på at du forteller oss dette.
Send oss gjerne en e-post til: rosogris@sandnestaxi.no
Vi setter pris på om du noterer ned følgende:
- Turens dato
- Klokkeslett
- Løyvenummer/ Taklampe nr
- Sjåfør ID (ID nummer står på sjåførkortet på taxien sitt dashbord)
- Eventuelt bestillings/ reservasjonsnummer
Når vi får gode tilbakemeldinger så skryter vi av våre sjåfører. Når vi får dårlige tilbakemeldinger så jobber vi med dette, i håp om å bli litt bedre, – til glede og nytte for våre kunder.