Vi vil gjerne høre din mening – enten du har hatt en god opplevelse med oss, eller det er noe du mener vi kunne gjort bedre. Din tilbakemelding hjelper oss å utvikle og forbedre tjenestene våre.
Vi har en målsetning om at alle våre sjåfører og medarbeidere skal være serviceinnstilte, kundefokuserte og levere en tjeneste som har en god og gjennomført kvalitet.
Dersom du føler at vi ikke har lykkes med å gi deg god service og kvalitet, setter vi pris på at du forteller oss det.
Send oss gjerne en e-post til: rosogris@sandnestaxi.no
Vi setter pris på om du noterer ned følgende:
- Turens dato
- Klokkeslett
- Løyvenummer/ Taklampe nr
- Sjåfør ID (ID nummer står på sjåførkortet på taxien sitt dashbord)
- Eventuelt bestillings/ reservasjonsnummer
Når vi får ros, deler vi den med våre sjåfører. Når vi får kritikk, tar vi det på alvor – fordi vi alltid ønsker å bli bedre for deg som kunde.